Kalp Krizi Geçiren Hani Belediye Başkanı Lale, Yoğun Bakıma Kaldırıldı

Diyarbakır'ın Hani İlçe Belediye Başkanı İbrahim Lale, makamında geçirdiği kalp krizi sonucu hastaneye kaldırıldı.

Diyarbakır'ın Hani İlçe Belediye Başkanı İbrahim Lale, makamında geçirdiği kalp krizi sonucu hastaneye kaldırıldı. Yoğun bakıma alınan Lale'nin durumunun kritik olduğu bildirildi.

Alınan bilgiye göre Hani Belediye Başkanı İbrahim Lale, öğle saatlerinde makamında yaşadığı göğüs ağrısı şikayetiyle Hani Devlet Hastanesine kaldırıldı. Sağlık ekiplerinin yaptığı ilk müdahalede kalp krizi geçirdiği belirlenen Belediye Başkanı Lale, ambulansla Diyarbakır'a sevk edildi. Özel bir hastanede tedavi altına alınan Lale'nin sağlık durumunun kritik olduğu ve yoğun bakım ünitesine alındığı öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri