Kamp Yaptıkları Bölgede Kaybolan 3 Kişi Saatler Sonra Bulundu

İstanbul'dan Düzce Torkul Gölü bölgesine kamp yapmaya gelen 3 kişi kayboldu.

İstanbul'dan Düzce Torkul Gölü bölgesine kamp yapmaya gelen 3 kişi kayboldu. Kaybolan kişiler, bölgede süren 10 saatlik çalışma sonunda bulundu.

İstanbul'dan Düzce Torkul Gölü'ne gelen 3 kişi, gece saatlerinde orman yoluna girerek göl civarında gezintiye çıktı. Telefonlarının çekmemesi sonrasında kaybolduklarını fark eden kişiler, orman yollarında dolaşmaya başladı. Kamp alanını bir türlü bulamayan 3 kişi, durumu ilgili kuruluşlara bildirdi. AFAD ekipleri ve Düzce Arama Kurtarma ekipleri bölgede arama çalışması başlattı. Yaklaşık 10 saat süren çalışmalara rağmen kişilere ulaşılamadı. Çalışmalara katılan Düzce Safari Off-Road Kulübü Başkanı Mehmet Albayrak tarafından kayıp 3 kişi Torkul Gölü yakınlarında bulundu.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri