Karaman’da Sobadan Sızan Gazdan Karı-koca Hayatını Kaybetti

Karaman'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift hayatını kaybetti.

Karaman'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift hayatını kaybetti.

Olay, saat 15.30 sıralarında Urgan Mahallesi'nde bulunan 2 katlı müstakil evin birinci katında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, hayvancılıkla uğraşan Nuri (64) ve eşi Alime Çekceoğlu'ndan (60) haber alamayan yakınları, durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. Bunun üzerine adrese sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Eve gelen ekipler kapı camı kırılarak içeri girdiklerinde, karı-kocayı yerde hareketsiz yatar vaziyette buldu. Sağlık ekipleri yaptıkları kontrolde, çiftin hayatını kaybettiğini tespit etti. Olayı duyarak gelen çiftin yakınları ise gözyaşlarına hakim olamadı. Cumhuriyet savcısının olay yerinde yaptığı incelemenin ardından karı-kocanın cenazeleri, otopsi yapılmak üzere Karaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı. İlk belirlemelere göre, Çekceoğlu çiftinin sobadan sızan karbonmonoksit gazından dolayı hayatını kaybetmiş olabileceği üzerinde duruluyor.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri