Kars’ta Kış Tedbirleri Toplantısı Yapıldı

Kars'ta yaklaşan kış mevsimi öncesinde kış tedbirleri toplantısı yapıldı.

Kars'ta yaklaşan kış mevsimi öncesinde kış tedbirleri toplantısı yapıldı.

Vali Yardımcısı Muhammet Furkan Tuna Başkanlığı'nda Valilik Gazi Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıda, Karayolları 18.Bölge Müdürü Behçet Eren kışın yollarda meydana gelecek olumsuzluklara karşı alınan önlemler ve tedbirler hakkında bilgi verdi.

Yapılan bilgilendirmenin ardından Vali Yardımcısı Tuna kurum müdürleri ile kış mevsiminin yaklaşması dolayısı ile neler yapılabileceği hakkında istişarelerde bulundu.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri