Kastamonu Emniyetinden Deprem Bölgesine 60 Personel Gönderildi

Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğü tarafından depremin merkezi Kahramanmaraş'a 60 personel görevlendirildi.

Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğü tarafından depremin merkezi Kahramanmaraş'a 60 personel görevlendirildi.

Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğünce, 7,7 ve 7,6 büyüklüğündeki depremlerin merkezi Kahramanmaraş'ta asayişi sağlamak ve yürütülen çalışmalara destek olmak amacıyla 60 personel görevlendirildi. Emniyet binası önünde hazır bekleyen personel, İl Emniyet Müdürü Kayhan Ay tarafından deprem bölgesine uğurlandı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri