Kayserispor Ligde Tutundu

Ligin 42. haftasında sahasında Fenerbahçe'ye 2-1 mağlup olan Kayserispor, Gençlerbirliği'nin Trabzon deplasmanında yenilmesinin ardından ligde kaldı.

Ligin 42. haftasında sahasında Fenerbahçe'ye 2-1 mağlup olan Kayserispor, Gençlerbirliği'nin Trabzon deplasmanında yenilmesinin ardından ligde kaldı. Futbolcular maçın bitiş düdüğü ile beraber büyük sevinç yaşadı.

(Ali Göç/ İHA)

Spor Haberleri