Kendine Zarar Veren Şahıs Hastaneye Kaldırıldı

Adıyaman'da, kesici aletle kendisine zarar veren 1 şahıs, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Adıyaman'da, kesici aletle kendisine zarar veren 1 şahıs, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Edinilen bilgilere göre, Adıyaman merkez Fatih Mahallesi Fatih Cami yakınlarında Ş.G., isimli bir genç henüz belirlenemeyen nedenlerden dolayı eline aldığı kesici aletle kendisine zarar verdi. Şahsı gören vatandaşlar durumu 112 acil çağrı merkezine bildirdi. Kısa sürede olay yerine gelen polis ekipleri, yaralı gencin elinde bulunan kesici aleti aldı. İlk müdahalesi olay yerinde sağlık ekiplerince yapılan genç, daha sonra Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Konuyla ilgili soruşturma sürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri