Kent Merkezinde Trafik Problemi Her Geçen Gün Artıyor

Eskişehir'de duyarsız sürücüler tarafından ikinci şeride park edilen araçlar, yaşanan trafik problemlerini arttırıyor.

Eskişehir'de duyarsız sürücüler tarafından ikinci şeride park edilen araçlar, yaşanan trafik problemlerini arttırıyor.

Kent merkezinde bulunan işlek caddelerde yaşanan trafik problemi her geçen gün büyüyor. Sakarya 1 Caddesi, Şair Fuzuli Caddesi gibi şehrin en merkezi noktalarında ana bağlantıyı saylayan noktalar, duyarsız sürücülerin ikinci şeride araç park etmesinden dolayı günün büyük bir çoğunluğunda vatandaşlar için çileye dönüşüyor. Caddelerde şeritlerden birisi Eskişehir Büyükşehir Belediyesi'ne ait şirket tarafından otopark olarak işletilirken, diğer bir şerit ise duyarsız sürücüler tarafından işgal ediliyor. Aracıyla caddeyi kullanmak isteyen sürücüler ise özellikle iş çıkış saatlerinde büyük problem yaşıyor.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri