Kerem Demirbay, Galatasaray İle İlk Antrenmanına Çıktı

Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Eleme Turu'nda NK Olimpija Ljubljana ile yapacağı mücadelenin hazırlıklarına yaptığı antrenmanla başlarken, yeni transfer Kerem Demirbay da sarı-kırmızılı formayla ilk idmanına çıktı.

Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Eleme Turu'nda NK Olimpija Ljubljana ile yapacağı mücadelenin hazırlıklarına yaptığı antrenmanla başlarken, yeni transfer Kerem Demirbay da sarı-kırmızılı formayla ilk idmanına çıktı.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetiminde yapılan antrenmanda Zalgiris maçında forma giyen oyuncular rejenerasyon çalışması gerçekleştirirken, diğer oyuncular ise ısınma hareketlerinin ardından çift kale maç yaptı. Öte yandan yeni transfer Kerem Demirbay da takımla birlikte ilk antrenmanına çıktı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Spor Haberleri