Kocaeli’de Mobilya Fabrikasının Sünger Deposu Alevlere Teslim Oldu

Kocaeli'de bir mobilya fabrikasının sünger deposu alevlere teslim oldu. Ekiplerin yoğun çalışması neticesinde yangın söndürülürken depo kullanılamaz...

Kocaeli'de bir mobilya fabrikasının sünger deposu alevlere teslim oldu. Ekiplerin yoğun çalışması neticesinde yangın söndürülürken depo kullanılamaz hale geldi.

Yangın, Kocaeli'nin Kartepe ilçesi Tepetarla mevki Koru Caddesi üzerinde bulunan fabrikada çıktı. Edinilen bilgiye göre, mobilya üretimi yapan fabrikanın sünger deposunda henüz bilinmeyen sebeple yangın çıktı. Alevlere teslim olan fabrikayı gören vatandaşlar 112 Acil Çağrı Merkezine haber verdi. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını söndürmek için çalışma başlattı. Ekiplerin yoğun çalışması neticesinde yangın söndürülürken depo kullanılamaz hale geldi.

Polis, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri