Köyceğiz’de Tip 1 Diyabet Farkındalık Pikniği Düzenlendi

Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde geleneksel Muğla Şekerleri Şenliği düzenlendi.

Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde geleneksel Muğla Şekerleri Şenliği düzenlendi.

Muğla Tip 1 Diyabetliler Derneği, Köyceğiz Toparlar Mahallesi Kazancı Piknik Alanı'nda şenlik organize etti. Kazancı Piknik Alanı balonlarla ve değişik araçlarla süslendi. Dünya Çocuk Hakları Günü'nde gerçekleşen farkındalık pikniğine diyabet hastaları çok sevindi. Şenliğe katılan diyabetli hastalar palyaçolarla doyasıya eğlendi. Çocuklar Muğla Şekerleri Hatırası panosunun önünde fotoğraf çektirerek şenliği unutulmaz hale getirdi. Muğla Tip1 Diyabetliler Derneği tarafından düzenlenen farkındalık pikniğine Köyceğiz Belediye Başkanı Kamil Ceylan, AK Parti Muğla İl Başkanı Kadem Mete, AK Parti Köyceğiz İlçe Başkanı Mehmet İlhan, kamu kurum amirleri, diyabet hastası çocuklar ve aileleri katıldı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri