Kriz IBM'i de vurdu

IBM, 5 bin çalışanını kapının önüne koyacak...

ABD'nin en büyük bilgisayar firmalarından IBM, toplam 5 bin kişiyi işten çıkaracağını açıkladı.


Şirketten adını açıklamayan bir yetkili, işten çıkarmaların 2008 yılı sonu itibarıyla 115 bin kişi olan ABD'deki çalışma gücünün yaklaşık yüzde 4'ünü etkileyeceğini söyledi. Ocak ayında da ABD'de satış, yazılım ve donanımda görevli binlerce kişi işten çıkarılmıştı. Öte yandan Kanada'nın ulusal televizyon kanallarından CBC de bütçe açığını gidermek için tam zamanlı çalışan 800 kişiyi işten çıkaracağını duyurdu.



Ekonomi Haberleri