Mardin Valiliği Deprem Bölgesinden Şehre Gelenler İçin Yurtları Açtı

Mardin Valiliği depremden dolayı Mardin'e gelenler için şehirde bulunan yurtlarını hizmete açtı.

Mardin Valiliği depremden dolayı Mardin'e gelenler için şehirde bulunan yurtlarını hizmete açtı.

Mardin Valiliği yaptığı duyuruda, deprem bölgesinden Mardin'e getirilen kişilerin devlet yurtlarında misafir edilmekte olduğunu ve tüm ihtiyaçların valilik tarafından karşılanmakta olduğunu duyurdu. Ayrıca Mardin'e münferit ve gruplar halinde gelen depremzedelerin sosyal medya hesabından duyurulan iletişim numarasına ulaşıldığı takdirde yurtlarda misafir edilebileceği belirtildi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri