Nazilli’deki Hırsızlık Olayını Jandarma Ekipleri Aydınlattı

Aydın'ın Nazilli ilçesinde bir bağ evinden gerçekleştirilen hırsızlık olayını jandarma ekipleri aydınlatırken, hırsızlık şüphelisi 2 kişi yakalandı.

Aydın'ın Nazilli ilçesinde bir bağ evinden gerçekleştirilen hırsızlık olayını jandarma ekipleri aydınlatırken, hırsızlık şüphelisi 2 kişi yakalandı.

Olay, İsabeyli mahallesinde geçtiğimiz günlerde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, D.Z. isimli şahsa ait bağ evinden 1 adet ağaç kesme motoru ve 2 adet akü çalındı. Hırsızlık olayının 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirilmesi üzerine bölgeye jandarma ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine gelen jandarma ekipleri tarafından hırsızlık olayının aydınlatılması için çalışma başlatıldı. Jandarma Suç Araştırma Timi (JASAT) ve asayişe ekiplerince olay yeri ve çevresinde elde edilen deliller ve teknik çalışma sonucu hırsızlık olayını O.A. ve M.A. isimli şahısların gerçekleştirdiği tespit edildi. 2 şüpheli jandarma ekipleri tarafından yakalanarak gözaltına alınırken, jandarmadaki işlemlerinin ardından adli makamlara sevk edilen şüphelilerden M.A. tutuklanarak cezaevine gönderildi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri