Önce Motosikleti Sonrasında İse Cep Telefonlarını Çalan Hırsızlar Yakalandı

Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesinden çaldıkları motosikletle Ceylanpınar ilçesindeki bir cep telefonu dükkanını soyan hırsızlar, önce güvenlik kamerasına...

Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesinden çaldıkları motosikletle Ceylanpınar ilçesindeki bir cep telefonu dükkanını soyan hırsızlar, önce güvenlik kamerasına sonrasında ise polise yakalandı.

Edinilen bilgiye göre olay, gece saatlerinde Şanlıurfa'nın Ceylanpınar ilçesindeki bir telefoncu dükkanında yaşandı. Sabah işyerini açmaya giden S.Y., kapıların açık olduğunu fark etti. İçeri giren S.Y., 12 adet akıllı saat, 10 adet bluetooth kulaklık, 20 adet şarj aleti, müşterilerin tamir için dükkana bıraktığı 7 adet cep telefonu ile tamir malzemelerinin olmadığını görünce polise haber verdi.

Polis güvenlik kamerasından tespit etti

Çevredeki güvenlik kameralarını inceleyen polisler, Yaşar D. Hamza A. ve Serdar S. isimli şahısların palto giyip kafalarına ise bere ve kapüşon takarak işyerini soyduklarını belirledi. Şahısların Viranşehir ilçesinden çaldıkları bir motosiklet ile ilçeye geldiklerini ve soygunu gerçekleştirdiklerini tespit ededen polisler, Serdar S.'yi Ceylanpınar'da, Yaşar D. ve Hamza A.'yı ise Viranşehir ilçesinde yakaladı.

Gözaltına alınan zanlılar emniyete götürüldü.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri