Osmaniye’de Çalınan Motosiklet Sahibine Teslim Edildi

Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde jandarma ekiplerince bulunan çalıntı motosiklet sahibine teslim edildi, 2 şüpheli gözaltına alındı.

Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde jandarma ekiplerince bulunan çalıntı motosiklet sahibine teslim edildi, 2 şüpheli gözaltına alındı.

İlçeye bağlı Karatepe köyünde, bir ikametin bahçesinde bulunan motosiklet çalındı. İhbar üzerine jandarma ekiplerince çalışma başlatıldı. Olayla ilgili araştırma yapan ekipler, motosikleti çalan şüphelilerin kısa sürede kimliklerini belirledi. JASAT ve Kadirli İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerince yapılan fiziki takip sonucu şüpheli B.K. ve Ö.K. çalmış oldukları motosikletle yakalandı. Ele geçirilen motosiklet sahibine teslim edildi. Şüphelilerin jandarmadaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edileceği öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri