Otobüsteki Yolcuların Üzerinden Uyuşturucu Madde Ele Geçirildi

Aydın'ın Söke ve Nazilli ilçelerinde durdurulan otobüslerin içerisindeki 2 yolcudan uyuşturucu madde ele geçirildi.

Aydın'ın Söke ve Nazilli ilçelerinde durdurulan otobüslerin içerisindeki 2 yolcudan uyuşturucu madde ele geçirildi.

Aydın İl Jandarma Komutanlığı, Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından, uyuşturucu madde satıcısı ve kullanıcılarına yönelik çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Edinilen bilgiye göre Nazilli ilçesinde seyahat firmasına ait yolcu otobüsünde yolcu olarak bulunan M.T. isimli şahsın üzerinde 90,6 gram eroin, Söke ilçesinde seyahat firmasına ait yolcu otobüsünde yolcu olarak bulunan N.C. isimli şahsın üzerinden ise 50 gram skunk ele geçirildi. Gözaltına alınan 2 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri