Otomobil Ceviz Ağacına Çarptı: 2 Yaralı

Karabük'te bir otomobilin ceviz ağacına çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.

Karabük'te bir otomobilin ceviz ağacına çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, Kastamonu'dan Karabük istikametine seyir halindeki Ş.K. yönetimindeki 06 ZIS 54 plakalı otomobil, Navsaklar köyü mevkisinde sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yoldan çıkarak ceviz bahçesine girdi. Otomobil bahçedeki ceviz ağacına çarparak durdu. Kazayı gören diğer sürücüler olayı ekiplere haber verirken, olay yerine polis, 112 ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Kazada yaralanan sürücü ve yolcu H.F. ambulansla Safranbolu Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Yaralıların durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri