Otomobilde 5 Adet Ruhsatsız Tabanca Ele Geçirildi

Hatay'ın İskenderun ilçesinde durdurulan otomobilde yapılan aramada 5 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi.

Hatay'ın İskenderun ilçesinde durdurulan otomobilde yapılan aramada 5 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı ekipler silah ve muhimmat kaçakçılığı olaylarının önlenmesi amacıyla çalışma yaptı. Ekiplerin çalışmasında İskenderun eski otoban gişelerinde bir otomobil belirlenerek durduruldu. Araçta yapılan aramada 5 adet ruhsatsız tabanca, 5 adet şarjör, 11 adet mermi ele geçirildi.

Araçta bulanan silahlarla ilgili F.A. gözaltına alındı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri