Patlamış Mısır Öğrencileri Hastanelik Etti

Bursa'nın İnegöl ilçesi Mahmudiye İmam Hatip Ortaokulunda meydana gelen olayda evden getirilen patlamış mısırdan zehirlenen 11 öğrenci Hastanede tedavi...

Bursa'nın İnegöl ilçesi Mahmudiye İmam Hatip Ortaokulunda meydana gelen olayda evden getirilen patlamış mısırdan zehirlenen 11 öğrenci Hastanede tedavi altına alındılar.

Mahmudiye Mahallesi'ndeki İmam Hatip Ortaokulu'nda 7'nci sınıf öğrencileri, bir etkinlik için evlerinden okula yiyecek getirdi. Öğrenciler, patlamış mısırları birbirine ikram etti.

Yaklaşık 1 saat sonra bazı öğrencilerde mide bulantısı, karın ağrısı gibi şikayetler görüldü. Bunun üzerine okul idarecileri, sağlık ekiplerine Haber verdi.

Gelen ambulanslarla 11 öğrenci, İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Gıda Zehirlenmesi şüphesiyle tedaviye alınan öğrencilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Olay ile ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri