Sağlık Memuru Otomobilin İçerisinde Ölü Bulundu

Niğde'de sabah saatlerinde belediye yanında park halindeki araç içerisinde hareketsiz durum birini gören vatandaşlar durumu yetkililere bildirdi.

Niğde'de sağlık memuru olduğu öğrenilen 1 kişi, aracında ölü bulundu.

Niğde'de sabah saatlerinde belediye yanında park halindeki araç içerisinde hareketsiz durum birini gören vatandaşlar durumu yetkililere bildirdi. Olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri araç içerisinde bulunan kişinin öldüğünü belirledi. Hayatını kaybeden kişinin sağlık memuru Behzat Emen olduğu öğrenildi. Polis ekipleri yaptığı incelemede herhangi bir ateşli silah veya bıçak izine rastlamazken, şahsın kalp krizinden dolayı hayatını kaybettiği üzerinde durdu.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri