Sahil Güvelik Komutanlığı: “Vatandaşlarımızı Tüm Gayretimizle Kurtarmaya Devam Ediyoruz”

Sahil Güvelik Komutanlığı, deprem bölgesinde enkaz altında kalan vatandaşları kurtarmaya ve sağlık ekiplerine teslim etmeye devam ettiklerini bildirdi.

Sahil Güvelik Komutanlığı, deprem bölgesinde enkaz altında kalan vatandaşları kurtarmaya ve sağlık ekiplerine teslim etmeye devam ettiklerini bildirdi.

Sahil Güvelik Komutanlığının sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Enkaz altında kalan vatandaşlarımızı tüm gayretimizle kurtarmaya ve sağlık ekiplerine teslim etmeye devam ediyoruz" denildi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri