Şanlıurfa’da Feci Olay

Şanlıurfa'da birbirine bitişik iki ayrı iş yerinde karbonmonoksit zehirlenmesi sonucu 2 kişi hayatını kaybetti.

Şanlıurfa'da birbirine bitişik iki ayrı iş yerinde karbonmonoksit zehirlenmesi sonucu 2 kişi hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre olay, Eyyübiye ilçesine bağlı Onikiller Mahallesi Akçakale Caddesi üzerinde bulunan birbirine bitişik iki ayrı iş yerinde meydana geldi. İddiaya göre, iş yerinde gece kalan ve ısınmak için soba yakan İsa Yıldırım (24), daha sonra uyumaya başladı. Bir süre sonra sobadan sızan karbonmonoksit gazı, iş yerine ve bitişiğinde bulunan bakkala sızdı. İki iş yerini tamamen kaplayan gazdan zehirlenen araç kaplama merkezindeki İsa Yıldırım ile bakkalda uyuyan Mehmet Çap, olay yerinde hayatını kaybetti. Bölgeyi güvenlik çemberine alan polis ekipleri, olay yerinde inceleme çalışması başlattı. Yapılan incelemelerin ardından cesetler cenaze aracına konularak Şanlıurfa Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri