Sultanhisar’da Uyuşturucu Madde Kullanan 3 Şüpheli Hakkında Adli İşlem Başlatıldı

Aydın'ın Sultanhisar ilçesinde uyuşturucu madde kullanan üç şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı.

Aydın'ın Sultanhisar ilçesinde uyuşturucu madde kullanan üç şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı.

Aydın İl Jandarma Komutanlığı, Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından, uyuşturucu madde satıcısı ve kullanıcılarına yönelik çalışmalar devam ediyor. Sultanhisar'da gerçekleştirilen devriyeler esnasında dört şahıs şüpheli hareketlerde bulunması üzerine yakalandı. Üç şüphelinin sağlık kuruluşunda yapılan testlerinde uyuşturucu madde kullandıkları tespit edilirken, şüpheliler hakkında adli işlem başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri