Tekirdağ’da Korkunç Olay: Sevgilisini Bıçakla Öldürüp Kendini Astı

Tekirdağ'ın Süleymanpaşa ilçesinde bir şahıs, sevgilisini bıçaklayarak öldürdükten sonra kendisini asarak intihar etti.

Tekirdağ'ın Süleymanpaşa ilçesinde bir şahıs, sevgilisini bıçaklayarak öldürdükten sonra kendisini asarak intihar etti.

Olay, merkez ilçeye bağlı Eskicami-Ortacami Mahallesi'ndeki bir apartman dairesinde meydana geldi. İddiaya göre, gelen bir ihbar üzerine adrese giden polis ve sağlık ekipleri, eve girdiklerinde A.A. (24) isimli kadını bıçaklanarak öldüğünü ve sevgilisi olan B.G.'yi (26) ise evde asılı halde buldu. Yapılan inceleme sonrasında iddiaya göre B.G.'nin henüz bilinmeyen bir sebeple sevgilisi A.A.'yı bıçaklayarak öldürdükten sonra kendini asarak intihar ettiği belirlendi. Polis ve savcılık incelemesinden sonra cenazeler, hastane morguna kaldırıldı.

Polisin olayla ilgili soruşturması sürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri