TÜRK Telekom"un aldığı sabit ücretlerle ilgili açılan ve tüketici lehine sonuçlanan dava Yargıtay"ca bozuldu. Yargıtay kararında Türk Telekomu"un sabit ücret almasının haklı olduğuna karar verdi. Türk Telekom, Balıkesirli bir abonenin açtığı davanın yerel mahkemece tüketici lehine sonuçlanmasına rağmen Yargıtay"a yapılan itirazın kabul edildiği belirtildi. Telekom"un açıklamasında "Sabit ücret uygulaması hakkında bir abone tarafından açılan davada alınan kararın temyiz edilmesi üzerine, Yargıtay"ın değerlendirmesi sonucunda, sabit ücretin yasal ve haklı bir uygulama olduğunun teyit edildiği bildirildi" denildi.
NEVŞEHİR"DE DE DAVA AÇILDI
TÜRK Telekom"un açıklamasında, bu konuda bugüne kadar basında ve internet ortamında yer alan kamuoyunu yanlış bilgilendiren ve yönlendiren iddialara açıklık getirilmesi amacıyla sabit ücret konusunda yaşanan son hukuki gelişmenin ve sabit ücret konusundaki nihai ve emsal nitelikteki yargı kararının paylaşılmasının zorunlu hale geldiği ifade edildi. Öte yandan aynı konuda Nevşehir"de de bir dava açıldı. Nevşehir 2. Asliye Hukuk Mahkemesi, davayı tüketici lehine karara bağladı. Balıkesir"deki dava ile aynı olan bu dava da Türk Telekom tarafından Yargıtay"a götürülecek.
star
NEVŞEHİR"DE DE DAVA AÇILDI
TÜRK Telekom"un açıklamasında, bu konuda bugüne kadar basında ve internet ortamında yer alan kamuoyunu yanlış bilgilendiren ve yönlendiren iddialara açıklık getirilmesi amacıyla sabit ücret konusunda yaşanan son hukuki gelişmenin ve sabit ücret konusundaki nihai ve emsal nitelikteki yargı kararının paylaşılmasının zorunlu hale geldiği ifade edildi. Öte yandan aynı konuda Nevşehir"de de bir dava açıldı. Nevşehir 2. Asliye Hukuk Mahkemesi, davayı tüketici lehine karara bağladı. Balıkesir"deki dava ile aynı olan bu dava da Türk Telekom tarafından Yargıtay"a götürülecek.
star