Yanan Otomobili Su Kovalarıyla Söndürmeye Çalıştılar

Diyarbakır?da park halindeki otomobil yandı. Vatandaşlar su kovalarıyla yangını söndürmeye çalıştı.

Diyarbakır?da park halindeki otomobil yandı. Vatandaşlar su kovalarıyla yangını söndürmeye çalıştı.

Edinilen bilgilere göre, olay dün akşam saatlerinde Bismil ilçesi Altıok Mahallesi Barış Bulvarında adliye arkasında meydana geldi. Park halindeki 06 BCA 570 plakalı otomobilin motor kısmında çıkan yangın sonucu aracın ön kısmı kullanılamaz hale geldi.

Yanan otomobili esnaf ve vatandaşlar bidonlarla söndürmeye çalışırken, durumun bildirilmesi üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri yangını söndürdü, yanan aracın ön kısmı kullanılamaz hale geldi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Güncel Haberleri