Yeni Hizmet Binası Yapımına Başlandı

Bölge Müdürü Mahmut Şentürk beraberinde Makine İkmal Şube Müdürü Kemal Yıldız ile birlikte incelemelerde bulunmak, çalışmaları denetlemek ve yapımına...

BOLU(İHA) – Bolu Taşkesti Orman İşletme binası yapımı devam ediyor.

Bölge Müdürü Mahmut Şentürk beraberinde Makine İkmal Şube Müdürü Kemal Yıldız ile birlikte incelemelerde bulunmak, çalışmaları denetlemek ve yapımına başlanan yeni hizmet binası yapım işini yerinde görmek üzere Taşkesti Orman İşletme Müdürlüğünü gezdi.

Faaliyetlerin aksamadan yürütülmesinin sağlanması, personelin daha modern ve sağlam binalarda hizmetlerini yerine getirebilmeleri için yapılacak Taşkesti Orman İşletme Müdürlüğü yeni hizmet binası hakkında bilgi alan Bölge Müdürü Mahmut Şentürk kamu kaynaklarının etkili, ekonomik ve verimli kullanılması ve proje bedellerinin aşılmaması için gerekli hassasiyetin ve gayretin gösterilmesini istedi.

Şentürk incelemelerinin ardından yapılan hizmetler ve çalışmalardan ötürü memnuniyetini dile getirerek, yeni hizmet binasının hayırlı olmasını diledi.

İlk yorum yazan siz olun
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Türkiye Haberleri