Yıldırım Medvedev’le Görüştü

Başbakan Binali Yıldırım, Rus mevkidaşı Medvedev'le telefon görüşmesi yaptı.

Başbakan Binali Yıldırım, Rus mevkidaşı Medvedev'le telefon görüşmesi yaptı.

Yıldırım, Medvedev'le telefonda görüştü. Görüşmede, yarın Moskova'da yapılacak Erdoğan-Putin görüşmesi ele alındı.

Siyaset Haberleri