Ağrı’da Öğrenciler 25 Kuruş İle Toplu Taşıma Kullanmaya Devam Edecek

Ağrı’da Öğrenciler 25 Kuruş İle Toplu Taşıma Kullanmaya Devam Edecek
Ağrı'da, öğrenciler Türkiye'nin en ucuz ücretiyle toplu taşıma araçlarını kullanmaya devam edecek.

Ağrı'da, öğrenciler Türkiye'nin en ucuz ücretiyle toplu taşıma araçlarını kullanmaya devam edecek.

Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan'ın talimatlarıyla Türkiye'nin en ucuz ücretiyle toplu taşıma araçlarını kullanan öğrenciler, Ağrı Belediyesi Ulaşım hizmetleri müdürlüğü ve ulaşım izleme koordinasyon merkezi genel kurul toplantısında yapılan değerlendirme sonucunda alınan kararla bu yılda 25 kuruş ödeyerek ulaşım sağlayabilecek. Bunun yanısıra duyuruda bulunan Ağrı Belediyesi ulaşım ücretlerine herhangi zammın uygulanmadığını kamuoyuna duyurdu.

Ağrı’da Öğrenciler 25 Kuruş İle Toplu Taşıma Kullanmaya Devam Edecek

Ağrı’da Öğrenciler 25 Kuruş İle Toplu Taşıma Kullanmaya Devam Edecek

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.