Alev Alan Park Halindeki Otomobil Kullanılmaz Hale Geldi
Yayınlanma:
Karabük'ün Safranbolu ilçesinde park halinde bulunan otomobil henüz bilinmeyen bir nedenle motor kısmından yanarak kullanılmaz hale geldi.
Karabük'ün Safranbolu ilçesinde park halinde bulunan otomobil henüz bilinmeyen bir nedenle motor kısmından yanarak kullanılmaz hale geldi.
Olay 23.00 sıralarında Akçasu Mahallesinde meydana geldi. Recep Topal isimli vatandaşa ait otomobil motor kısmından alev aldı. Aracın yandığını gören vatandaşlar yangın tüpleriyle ilk müdahaleyi yaparken ihbar üzerine olay yerine polis ve Safranbolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.
Ön kısmı tamamen yanan otomobil kullanılmaz hale gelirken olayla ilgili inceleme başlatıldı.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel