Ayvacık’ta Osmanlı Döneminden Kaldığı Değerlendirilen 2 El Bombası İmha Edildi

Ayvacık’ta Osmanlı Döneminden Kaldığı Değerlendirilen 2 El Bombası İmha Edildi
Çanakkale'nin Ayvacık ilçesinde, Osmanlı döneminden kaldığı değerlendirilen 2 el bombası jandarma ekiplerince imha edildi.

Çanakkale'nin Ayvacık ilçesinde, Osmanlı döneminden kaldığı değerlendirilen 2 el bombası jandarma ekiplerince imha edildi.

Ayvacık'ın Dibekli köyündeki bir arazide köylüler tarafından 2 el bombası bulundu. Köylüler, durumu jandarma ekiplerine bildirdi. Köylülerin haber vermesi üzerine bölgeye gelen Çanakkale İl Jandarma Komutanlığı bomba imha ekipleri, Osmanlı döneminden kaldığı değerlendirilen 2 el bombasını çevre güvenliğini sağlamasının ardından kontrollü bir şekilde imha etti.

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.