Başkan Işık’tan Veteriner Hekimler Odası’na Teşekkür
Yayınlanma:
Kütahya Belediye Başkanı Alim Işık, Veteriner Hekimler Odası Başkanı Ahmet Halil Kuyucak'a teşekkür belgesi verdi.
Kütahya Belediye Başkanı Alim Işık, Veteriner Hekimler Odası Başkanı Ahmet Halil Kuyucak'a teşekkür belgesi verdi.
Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, sokak hayvanları için Kütahya Belediyesi'ne vermiş oldukları maddi ve manevi katkılarından dolayı Kütahya Veteriner Hekimler Odası'na ve Doğa Veterinerlik Kliniği'ne teşekkür belgesi takdim etti.
Kütahya Veteriner Hekimler Odası Başkanı Ahmet Halil Kuyucak ve Veteriner hekim Ahmet Muhittin Yaldız, Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık'a Kütahya'ya vermiş olduğu hizmetlerden ötürü teşekkür ederek, Kütahya Belediyesi'ne desteklerini sürdüreceklerini ifade ettiler.
Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Türkiye