Budamak İçin Çıktığı Ağaçtan Düşten Vatandaş Yaralandı

Budamak İçin Çıktığı Ağaçtan Düşten Vatandaş Yaralandı
Kastamonu'nun İnebolu ilçesinde 35 yaşındaki vatandaş, budamak için çıktığı ağaçtan düşerek yaralandı.

Kastamonu'nun İnebolu ilçesinde 35 yaşındaki vatandaş, budamak için çıktığı ağaçtan düşerek yaralandı.

Olay, İnebolu ilçesine bağlı Erkakarpa köyü Göller Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 35 yaşındaki T.Ç., budamak için çıktığı ağaçtan dengesini kaybederek düştü. Yaralanan T.Ç., ihbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından İnebolu Devlet Hastanesine kaldırıldı. Burada yapılan ilk müdahalesinin ardından T.Ç., Kastamonu Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi.

T.Ç.'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.