Çıldır’da Fidan Dikimi Gerçekleştirildi

Çıldır’da Fidan Dikimi Gerçekleştirildi
11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü dolayısı ile ülke genelinde olduğu gibi Çıldır'da da ağaç dikimi gerçekleştirdi.

11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü dolayısı ile ülke genelinde olduğu gibi Çıldır'da da ağaç dikimi gerçekleştirdi. Ağaçlandırma etkinliğinde ilçe merkezinde fidanlar toprakla buluştu.

Ardahan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından organize edilen ağaç dikimi, ilçe merkezinde bulunan Çay bahçesinde gerçekleştirildi. Fidan dikimi etkinliğine Çıldır Kaymakamı M.Enes İpek, Çıldır Belediye Başkanı Kemal Yakup Azizoğlu, kurum amirleri, okul idarecileri, sağlık çalışanları ve öğrenciler katıldı.

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.