Dsi̇ Aydın Bölge Ekipleri Malatya’daki Depremzedelerin Su İhtiyacını Karşılamak Üzere Yola Çıktı

Dsi̇ Aydın Bölge Ekipleri Malatya’daki Depremzedelerin Su İhtiyacını Karşılamak Üzere Yola Çıktı
Depremin yaralarını sarmak için 6 Şubat'tan bu yana devam eden seferberlik sürüyor.

Depremin yaralarını sarmak için 6 Şubat'tan bu yana devam eden seferberlik sürüyor. İlk günden bu yana tüm iş makineleri ile çalışmaya devam eden Devlet Su İşleri görevlileri şimdi de bölgede sondaj kuyusu açmak için Aydın'dan Malatya'ya yola çıktı.

Sabah saatlerinde görevlendirmeleri yapılan personel ile sondaj kuyusu açma makineleri, tırlarla yüklenerek DSİ Aydın Bölge Müdürlüğü önünden hareket etti. Araçlara asılan Türk Bayrakları ile hareket eden sondaj kuyusu açmakla görevli personel ve araçların kısa sürede bölgede 80 adet sondaj kuyusu açacağı belirtildi.

Dsi̇ Aydın Bölge Ekipleri Malatya’daki Depremzedelerin Su İhtiyacını Karşılamak Üzere Yola Çıktı

Dsi̇ Aydın Bölge Ekipleri Malatya’daki Depremzedelerin Su İhtiyacını Karşılamak Üzere Yola Çıktı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.