Duvara Böyle Çarptı, Otomobili Bırakıp Kaçtı
Yayınlanma:
Bursa'da kullandığı otomobili duvara çarpan sürücü, otomobilini olay yerinde bırakıp arkasına bile bakmadan kaçtı.
Bursa'da kullandığı otomobili duvara çarpan sürücü, otomobilini olay yerinde bırakıp arkasına bile bakmadan kaçtı. O anlar güvenlik kameralarına yansıdı.
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Yenibağlar Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halindeki otomobil, sürücüsünün kontrolünden çıkarak duvara çarptı. Kaza sonrası sürücü ve yanında yolcu olarak bulunan arkadaşı arkalarına bakmadan kaçtı.
Kaza anı ve sürücü ile yanındaki kişinin otomobilden inip kaçmaları güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel