Elazığ’da ‘1. Enerji Çalışanları Haftası’ Etkinliği

Elazığ’da ‘1. Enerji Çalışanları Haftası’ Etkinliği
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından 2021 yılında ilan edilen ve her yıl kasım ayının ikinci haftası olarak belirlenen tarih, "Enerji Çalışanları...

Elazığ'da, "Enerji Çalışanları Haftası" dolayısıyla etkinlik düzenlendi.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından 2021 yılında ilan edilen ve her yıl kasım ayının ikinci haftası olarak belirlenen tarih, "Enerji Çalışanları Haftası" olarak kutlanıyor. Elazığ'da da Enerji Çalışanları Haftası çerçevesinde 1'inci Enerji Çalışanları Haftası etkinliği gerçekleştirildi. Elazığ Belediyesi Bünyamin Eroğlu Kültür ve Kongre Merkezinde düzenlenen etkinliğe, siyasi parti ve STK temsilcileri ile davetliler katıldı.

Enerji Çalışanları Derneği Kurucu Genel Başkanı Atakan Şavran icra ettikleri görevi milli sorumlulukla yaptıklarını belirterek, desteklerinden dolayı Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları'na teşekkür etti.

Elazığ’da ‘1. Enerji Çalışanları Haftası’ Etkinliği

Elazığ’da ‘1. Enerji Çalışanları Haftası’ Etkinliği

Elazığ’da ‘1. Enerji Çalışanları Haftası’ Etkinliği

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.