Evsizlerin Kaldığı Metruk Binada Yangın

Evsizlerin Kaldığı Metruk Binada Yangın
Antalya'da evsizlerin kaldığı metruk binada çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Antalya'da evsizlerin kaldığı metruk binada çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Yangın, saat 16.00 sıralarında Muratpaşa ilçesi Kızılarık Mahallesi 2778. Sokak'ta meydana geldi. Evsizlerin kaldığı iddia edilen metruk binadan dumanların yükseldiğini gören vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. İhbarın ardından olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını söndürdü. Yapılan incelemede metruk binadaki atıl eşyaların yandığı belirlendi. Polis ekipleri olayla ilgilini inceleme başlattı.

Evsizlerin Kaldığı Metruk Binada Yangın

Evsizlerin Kaldığı Metruk Binada Yangın

Evsizlerin Kaldığı Metruk Binada Yangın

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.