Gençlerbirliği’nde 5 Korovavirüs Vakası!

Gençlerbirliği’nde 5 Korovavirüs Vakası!
Gençlerbirliği: "DG Sivasspor maçı öncesi uygulanan COVİD-19 testlerinde 3 futbolcu ve 2 kulüp personelimizin sonucu pozitif çıkmıştır."

Gençlerbirliği: "DG Sivasspor maçı öncesi uygulanan COVİD-19 testlerinde 3 futbolcu ve 2 kulüp personelimizin sonucu pozitif çıkmıştır."

Kaynak:IHA