Kırıkkale’de Sobadan Zehirlenen 2 Kişi Hastaneye Kaldırıldı
Yayınlanma:
Kırıkkale'nin Karakeçili ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi, kaldırıldığı hastanede tedavi altına alındı.
Kırıkkale'nin Karakeçili ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi, kaldırıldığı hastanede tedavi altına alındı.
Edinilen bilgiye göre, Karakeçili ilçesinde yaşayan A.T. (69) ve M.T. (67), kusma ve mide bulantısı şikayetleriyle 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak yardım istedi. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği öne sürülen 2 kişi, ambulansla Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı. Acil serviste tedavi altına alınan 2 kişinin de sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel