Motosikletin Üzerine Yatarak Kullanan Sürücü Kameraya Yansıdı

Motosikletin Üzerine Yatarak Kullanan Sürücü Kameraya Yansıdı
Bursa'nın İnegöl ilçesinde sürücü, üzerine yattığı motosikletlinin tehlikeli seyrettiği anlar amatör kameraya yansıdı.

Bursa'nın İnegöl ilçesinde sürücü, üzerine yattığı motosikletlinin tehlikeli seyrettiği anlar amatör kameraya yansıdı.

Olay, İnegöl ilçesi Bursa-Ankara yolunda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, İnegöl'den Bursa istikametine seyir halinde olan kasksız sürücü, motosikletin üzerine yüzüstü yattı. Motosikleti bir süre bu şekilde kullanan ve zaman zaman hızını 100 kilometreye kadar çıkaran sürücüyü görenler o anları görüntüledi.

Motosikletin Üzerine Yatarak Kullanan Sürücü Kameraya Yansıdı

Motosikletin Üzerine Yatarak Kullanan Sürücü Kameraya Yansıdı

Motosikletin Üzerine Yatarak Kullanan Sürücü Kameraya Yansıdı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.