Nazilli’de Kadın Polislerin Günü Kutlandı
Yayınlanma:
Aydın'ın Nazilli ilçesinde görev yapan kadın polislerin Kadınlar Günü düzenlenen etkinlikte kutlandı.
Aydın'ın Nazilli ilçesinde görev yapan kadın polislerin Kadınlar Günü düzenlenen etkinlikte kutlandı.
Nazilli İlçe Emniyet Müdürü Şafak Yıldırım, kadın personelin 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı. Kadın polislerin emniyet teşkilatı içerisindeki önemine vurgu yapan İlçe Emniyet Müdürü Yıldırım, zor ve stresli bir mesleği icra ederken aynı zamanda Anne olmanın zorluğu ile de uğraşan kadın personellerine çalışmaları ve gayretleri için teşekkür etti. Kadın Polis ve sivil memurlar ile bir araya gelen Yıldırım onlara Karanfil takdim ederken görevlerinde başarılar diledi.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Resmi İlanlar
Güncel