Otobüsteki Yolcuların Üzerinden Uyuşturucu Madde Ele Geçirildi

Otobüsteki Yolcuların Üzerinden Uyuşturucu Madde Ele Geçirildi
Aydın İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan çalışmalar çerçevesinde...

Aydın İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan çalışmalar çerçevesinde Söke ilçesinde yapılan uygulamada durdurulan otobüslerin içerisindeki 7 şüphelinin üzerinden uyuşturucu madde ele geçirildi.

Aydın İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri uyuşturucu madde kullanımı ve ticaretinin önlenmesine yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Jandarma ekipleri farklı tarihlerde yaptıkları çalışmalarda, uyuşturucu madde köpekleri ile icra edilen yol emniyet ve kontrolü faaliyetleri esnasında durdurulan yolcu otobüslerinde yapılan aramada; U.Y., B.E., Ç.G., T.N., M.K., H.G. ve B.Y. isimli şahısların üzerinde bir miktar uyuşturucu madde ele geçirdi. Şüpheli şahısların sağlık kuruluşunda yapılan testlerinde de uyuşturucu madde kullandıkları tespit edilirken, haklarında adli işlem başlatıldı.

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.