Sirkeci’de Tramvay Raydan Çıktı, Yolcular Büyük Panik Yaşadı
Yayınlanma:
Eminönü-Sirkeci istikametinde seyreden T1 Kabataş-Bağcılar Tramvayı raydan çıktı, yolcular büyük panik yaşadı.
Eminönü-Sirkeci istikametinde seyreden T1 Kabataş-Bağcılar Tramvayı raydan çıktı, yolcular büyük panik yaşadı.
Edinilen bilgilere göre, bugün saat 18:00 sıralarında Eminönü'nden Sirkeci istikametine devam eden tramvay, bilinmeyen bir nedenle raydan çıktı. T1 Kabataş-Bağcılar Tramvayı'nın raydan çıkmasıyla içinde bulunan yolcular büyük panik yaşadı. Kazada ölen ya da yaralanan olmazken seferlerde aksama yaşandı. Tramvay, ekiplerin çalışmasının ardından tekrar raya oturtularak götürüldü.
Öte yandan, aynı hat ve istikamette öğle saatlerinde de bir kaza yaşanmış seferlerde aksama olmuştu.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Resmi İlanlar
Güncel