Telefonlara Uyarı Geldi, Vatandaşlar ‘Çök-kapan-tutun’ Yaptı

Telefonlara Uyarı Geldi, Vatandaşlar ‘Çök-kapan-tutun’ Yaptı
İçişleri Bakanlığı koordinesinde ülke genelinde gerçekleştirilen, "Çök-Kapan-Tutun Deprem anı tatbikatı" Sakarya'da da yapıldı.

İçişleri Bakanlığı koordinesinde ülke genelinde gerçekleştirilen, "Çök-Kapan-Tutun Deprem anı tatbikatı" Sakarya'da da yapıldı.

İçişleri Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) koordinasyonunda ülke genelindeki "Deprem anı ülke tatbikatı" Sakarya'da da yapıldı. Saat 18.57'de tüm telefonlara AFAD tarafından uyarı mesajları sonrasında "çök, kapan, tutun" tatbikatı gerçekleştirildi. Sakarya Valisi Çetin Oktay Kaldırım'ın da katıldığı tatbikata, Sakarya AFAD İl Müdürü Hüseyin Kaşkaş, protokol üyeleri ve vatandaşlar katıldı.

Telefonlara Uyarı Geldi, Vatandaşlar ‘Çök-kapan-tutun’ Yaptı

Telefonlara Uyarı Geldi, Vatandaşlar ‘Çök-kapan-tutun’ Yaptı

Telefonlara Uyarı Geldi, Vatandaşlar ‘Çök-kapan-tutun’ Yaptı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.